Okej, ja jag vet !

Jag var en av dom första som sa okej, okej det går bra, okej vi spelar med, det är okej.
Jag är trött på att spela okej, det är fanimej inte okej längre, det finns en gäns man inte kliver över och jag har förbisett de första gångerna men nu får det vara slut på föreställningen.
Man kan inte göra eller säga det första som dyker upp i ens hjärna, det går emot alla sociala regler, från det år man blir myndig finns det regler man bör och måste följa för att andra i ens närhet ska uppfatta en som socialt normal, jag vet inte om ni missat det i eran uppfostran eller om ni har glömt det på vägen ?
I social acceptans ingår inte det ni håller på med !
Jag är trött, less, förbannad och besviken, skärp dig, väg upp annars kan vi lika gärna säga adjö.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback