2a advent

Ja som ni märker har Albin börjat blogga i min frånvaro, bra jobbat, nån måste ju ta tag i saken :)
Jag har 1 vecka kvar nu, sen är det leeedighet som väntar, tror aldrig jag har längtat så länge efter julen (läs ledigheten).
 
Känns som det är en miljon saker jag ska hinna med de närmaste 2 veckorna, jag bara hoppas det går fort och att  20 december kommer fort i år.
 
Idag har vi rensat ut kontoret ganska bra, så nu ryms alla här under jul, det gick fortare än beräknat så vi passade på att ge Milou och Tin-Tin ett bad oxo.
 
Nu vänta en lasagne i ugnen och sen blir det nog en rätt lugn kväll och sängen ganska tidigt, böjar 7.15 i morgon.
 
Ha en bra kväll allesammens.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback